Sunday 9 November 2014

SAKIT BADAN V.s KERETA ROSAK

Assalamualaikum


 1. PENGENALAN
Kereta Rosak RM 5,000 kos repair, sudah pening kepala cari siapa kawan terdekat mahu berhutang.

Badan sakit kos rawatan mencecah RM 10,000.00 hingga RM100,000.00 adalah perkara biasa dalam perubatan. Bagaimana, adakah anda mempunyai wang simpanan yang cukup??

6 Pilihan untuk selesaikan masalah anda apabila sakit dengan cara yang SUSAH&RUMIT:-

1.Keluarkan Simpanan semasa/pelaburan
2. Jual aset -rumah/emas/tanah- Nak tinggal kat mana semua sudah jual?
3. Kerja sambilan sampai malam- Doctor cakap nak operate minggu depan, larat ke nak bekerja?
4. Sign GL- Potong pencen sebab lebih limit kegunaan ?
5. Berhutang - Sapa nak bagi, aku hutang RM100 pun dan bising seluruh kampung??
6. Merompak? -jangan, masuk lokap!!!!!

1 pilihan untuk selesaikan masalah anda dengan cara yang SENANG+ CEPAT+BIJAK

1. Miliki Pelan Kad perubatan 5 dalam 1 (PRUDENTIAL BSN TAKAFUL) *sila rujuk gambar rajah di bawah SERENDAH RM 4-6 ringgit sehari!!, Ayuh miliki sekarang sambil menyimpan untuk pencen dan dana pendidikan!

                             TAKAFUL  NO.1 DI MALAYSIA....PILIHAN UTAMA TERLAJAK LARIS...........



2. SENARAI HARGA KOS RAWATAN PERUBATAN DI MALAYSIA




3. PRUDENTIAL INSTITUSI TERBAIK??




4. PENGALAMAN SAYA SEBAGAI AGEN BERDAFTAR

Bila saya dekati orang/strangers, dia cakap dan alasannya:-

1. "Sorry bro saya tidak berminat"
2. Saya sihat, tiada penyakit, saya sudah membuat simpanan di bank, majikan tanggung, kerajaan tanggung
3. Saya sudah ada, tetapi sudah lama tidak bayar. Saya sihat je, membazir je saya bayar selama ini
4. Saya malas dengar pasal insuran lagi....serabut otak.
5. Saya bayar nak medical card yang murah, ada tak?
6. Saya nak bang. Sudah lama saya cari medical card, cuma nak pilih yang terbaik...

"HeHe, saya sudah biasa dan gembira menghadapi kerenah orang ramai diluar sana, apapun terima kasih di atas respon anda"

Saya sebagai agen takaful hanya untuk berkongsi, memberi pandangan dan nasihat. Supaya anda membuat pilihan yang bijak. Bukan untuk menipu anda, membuang masa anda, menjanjikan pulangan umpama bulan dan bintang.

Saya membuat kerja dengan iklas dan memberi perkhidmatan terbaik kepada pelanggan kerana saya tidak mahu orang yang sama datang kepada saya kemudian hari untuk memohon kad perubatan, pada masa itu, permohonan mereka ditolak kerana sudah disyaki menghidap Penyakit. Maaf saya tidak dapat membantu walaupun anda mampu membayar setinggi RM5,000 sebulan.

INGAT! KAD PERUBATAN DIPOHON SEMASA SIHAT!!

Sebab itulah saya memilih prudentialBSNTakaful sebagai pelan perkhidmatan utama&berkualiti kepada diri saya dan kawan-kawan di luar sana. Saya yakin ini servis terbaik...jadi saya tidak segan serta malu ingin berkongsi kepada anda.

=Saya guna Prudential medical card-> Sangat memuaskan-> Saya jadi agen-> saya tidak sabar untuk ceritakan kepada anda betapa bagusnya perkhidmatan ini=


"Jika tidak berminat tidak salah, jika anda mendengar perkongsian selama 5 minit sahaja sebagai ilmu sudah cukup memberi kepuasan kepada saya"

Jangan cepat menolak, ayuh hubungi saya jika anda inginkan pengetahuan mengapa perlunya PERSONAL MEDICAL CARD. Medical card dan insuran nyawa adalah definisi berbeza. Saya bukan memaksa, saya membuka minda anda. Akhirnya itu pilihan anda.

"Ada medical card sudah tentu ada insuran. Ada insuran belum tentu ada medical card, medical card sangat berguna semasa kita masih hidup"



5. APA YANG TERJADI KEPADA MEREKA SETELAH MEMBERI PELBAGAI ALASAN..?





"Saya sebenarnya ingin membantu anda supaya tidak berlaku sejarah seperti ini kepada keluarga tersayang anda"

" Adakah anda sanggup memanjangkan tempoh rawatan orang tersayang demi untuk mencari dana perubatan yang cukup? sedangkan pesakit memerlukan rawatan segera. Pilihan di tangan anda"

 



6. SIAPA SEBENARNYA PERLU MEMILIKI MEDICAL CARD ?

-Kakitangan kerajaan
-Kakitangan swasta
-Ahli perniagaan
-Semua orang

Special additional:-
*Kanak = +Bonus akademik
*Ibu mengandung = +Produk special (Maternity Complication)
*Takaful ummah link = Dapat bonus Umrah/haji = Terima RM500 setiap 2 tahun
*Takaful investment link = Simpanan pelaburan dan persaraan
>All in One<
 "Saya jumpa ramai pelanggan terdiri daripada doktor, jurutera, peguam, guru dan sebagainya memiliki medical card. Mengapa mereka juga memiliki personal medical card?. Saya berbual dan bejumpa dengan ramai orang, dan 85% daripada mereka yang saya jumpa memiliki PRUDENTIAL BSN TAKAFUL sebagai pilihan utama. mengapa? kerana servis berkualiti dan mereka tidak mahu mengeluarkan wang simpanan semasa sakit, kerana Pihak Takaful akan membayar kos rawatan anda!

"Baru saya sedar, medical card bukan lagi untuk orang sakit, tetapi untuk orang sihat kerana bila sudah sakit...permohonan anda akan ditolak.
Bukan sekadar itu saja, ada medical card bererti anda sudah membuat simpanan pelaburan dalam dana berasingan. Tambahan lagi, ada dana tabarruj berfungsi sebagai dana simpanan yang digunakan untuk menolong peserta yang sakit.
Kesimpulannya, anda membayar sambil membuat amal yang baik"


7. HUBUNGI UNTUK KONSULTASI PERCUMA

Sila hubungi/SMS saya di talian 013- 947 1717 (MUHAIMIN), untuk mendapat apa-apa nasihat dan menyediakan quotation percuma. Dalam quotation akan menyatakan apa yang anda layak dapat termasuklah nilai pampasan, nilai tunai, dan sebagainya.

HUBUNGI SEKARANG!!!!



INGAT 5 PERKARA, SEBELUM LIMA PERKARA. APA ITU???

----------------------------------------------CALL 'or'-------------------------------------------
MUHAIMIN O139471717 MUHAIMIN O139471717 MUHAIMIN O139471717 MUHAIMIN O139471717 MUHAIMIN O139471717 MUHAIMIN O139471717 MUHAIMIN O139471717
------------------------------SMS: PRUBSN sent to 013 947 1717-------------------------------


FOR ALL. FOR LIFE. WE UNDERSTAND. WE CARE. BEST TAKAFUL OPERATOR ASIA. TRUSTED BRAND AWARD. LISTENING TO YOUR NEEDS. UNDERSTANDING YOUR SOLUTIONS.




SAYA TIDAK MAHU ANDA MENIMPA NASIB YANG SAMA SEPERTI DI BAWAH INI:

 

  Terima kasih, semoga sumber ini bermanfaat kepada anda semua :-)

FREE QUOTATION- SILA TEKAN LINK INI SEKARANG

No comments:

Post a Comment